ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ- ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

SCHOΟL  EXCHANGE 2015-2016

ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

Και φέτος πραγματοποιήθηκε για 16η συνεχή χρονιά ο θεσμός της σχολικής ανταλλαγής με το κλασσικό γυμνάσιο Wilhelm  του Βraunschweig της Γερμανίας. Η ομάδα των Γερμανών καθηγητών και μαθητών, μας επισκέφτηκε κατά τις 8 με 14 Μάρτη και ανταποδώσαμε την επίσκεψη στις 12 ως 18 Απρίλη.

Επικεφαλής της ομάδας  των Γερμανών μαθητών ήταν η κυρία Sylvia Thiele και η κυρία Τalke Frerichs. Στις 9 Μάρτη η κ. Θεοδωρίδου, διευθύντρια του σχολείου καλοσώρισε  σε μια μικρή τελετή την ομάδα των Γερμανών.  Στη συνέχεια περιηγήθηκε στα αξιοθέατα της πόλης των Μεγάρων όπως το Αρχαιολογικό Μουσείο και την Κρήνη του Θεαγένη. Το βράδυ γύρω στις 8:00 έγινε το Welcome Party στο σπίτι του Αναστάση Παπαγιάννη.

10 Μάρτη οι φιλοξενούμενοι επισκέφτηκαν το Ναύπλιο και τις Μυκήνες. Ο κύριος Γραμματάς είχε αναλάβει τη ξενάγηση τόσο στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου όσο και στον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών.

Στις 11 Μάρτη επισκεφτήκαμε το μουσείο της Ακρόπολης και τον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Εκεί ο ξεναγός εξήγησε στους μαθητές τα σχετικά με την Ακρόπολη.

Στις 12 Μαρτίου που ήταν και Σάββατο έγινε η εκδρομή στο μουσείο των Δελφών.Επιπλέον είδαμε και τον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών και το παραδοσιακό χωριό την Αράχωβα.Την περιήγηση στο συγκεκριμένο χώρο είχε αναλάβει ο κ. Γκιουζέλης.

Την  Κυριακή  13 Μάρτη περιηγηθήκαμε τον χώρο γύρω από τις στήλες του ΟλυμπίουΔιός και το Παναθηναϊκό στάδιο.

. Δυστυχώς, όμως, ο καιρός μας τα χάλασε. Αν και ήταν Κυριακή της Αποκριάς ,έβρεχε.Έτσι,τα παιδιά επέστρεψαν στα Μέγαρα και συμμετείχαν στις  εορταστικές εκδηλώσεις της πόλης.

Στις 14 Μάρτη  ήταν Καθαρή Δευτέρα είχαμε ελεύθερη μέρα με την οικογένεια.Τα φιλοξενούμενα παιδιά παρέμεναν στην οικογένεια και

κανόνιζαν αυτά που  και πως θα ψυχαγωγηθούν σε συνεννόηση με τις οικογένειες.Το Goodbye party έγινε το απόγευμα και νωρίς το πρωί οι Γερμανοί φίλοι μας πέταξαν πίσω στην πατρίδα τους.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Η ομάδα του 2ου   γυμνασίου Μεγάρων ταξίδεψε στη Γερμανία στις 12 με 18 Απρίλη.Η ομάδα ήταν μικρή σε σχέση με άλλες  χρονιές.Την αποτελούσαν η Σοφία Μπακαούκα,ο Αναστάσης Παππαγιάννης από το Β3 και η Θάλεια Σεκερτζή και Τζόνι Σιγκ από το Β4. Συνοδοί καθηγητές ήταν ο κ.Γεροντής Πέτρος  και ο κ.Ζέρβας Αντώνης.

Η ομάδα προσγειώθηκε στο Βερολίνο και κατευθύνθηκε στο Βraunschweig με τρένο.Εκεί στις 12 Απρίλη μας υποδέχθηκαν οι Γερμανοί φίλοι  που θα  μας φιλοξενούσαν.

Την επόμενη μέρα στις 13 Απρίλη  επισκεφτήκαμε το Wilhelm Gymnasium.Eκεί  οι μαθητές παρακολούθησαν μαθήματα και πήραν μέρος σε μια μικρή τελετή υποδοχής στην αίθουσα τελετών.

Tο βράδυ έγινε το welcome party πoυ συμμετείχαν και οι δύο ομάδες, μαζί με τους γονείς των οικογενειών που φιλοξενούσαν τους μαθητές από τα Μέγαρα.

Στις 14 Απρίλη πραγματοποιήθηκε η εκδρομή στο Βερολίνο.Την ξενάγηση που διάρκεσε τρεις ώρες είχε αναλάβει ξεναγός.Ξεκινήσαμε από το σιδηροδρομικό σταθμό του Βερολίνου,συνεχίσαμε στη Γερμανική βουλή, το ιστορικό Reichstag,περάσαμε φυσικά από τη πύλη του Βραδενβούργου,το καταφύγιο του Χίτλερ στο Β παγκόσμιο και τους καθεδρικούς ναούς της πόλης.Στη συνέχεια πήγαμε στο check point Charlie , στα απομεινάρια του τείχους του Βερολίνου, στη σοκολατοποιΐα Fassbender & Rausch και καταλήξαμε στη πλατεία που ο Χίτλερ έκαψε τα βιβλία και το μουσείο της Περγάμου.

Την Παρασκευή 15 Απρίλη επισκεφτήκαμε το Goslar.To Goslar εκτός από τα ορυχεία που  είχε ήταν τόπος διακοπών πολλών εύπορων Γερμανών όπως ο Siemens και των γερμανών αυτοκρατόρων. Εκεί οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν όλο το χωριό ,την κεντρική πλατεία με το μεσαιωνικό ρολόι  και το μέγαρο που ξεκουράζονταν οι Γερμανοί αυτοκράτορες.

Το Σαββατοκύριακο 16 -17 Απρίλη οι μαθητές είχαν ελεύθερες μέρες. Τα φιλοξενούμενα παιδιά παρέμεναν στην οικογένεια και κανόνισαν αυτά που  και πως θα ψυχαγωγηθούν σε συνεννόηση με τις οικογένειες.Το Goodbye party έγινε το απόγευμα  της Κυριακής και νωρίς το πρωί την Δευτέρα 18 Απρίλη πετάξαμε πίσω στην πατρίδα μας.